Kao the Kangaroo
Kao de Kangoeroe is een prachtig 3D-platformspel boordevol plezier, verkenningstochten, avontuur en mysterie! Ga mee met Kao, de pittige pluizenbal, die een onvergetelijke zoektocht aanvangt om de geheimen rondom de verdwijning van zijn vader bloot te leggen. Hij zal prachtige omgevingen doorkruisen, vol met gevaren, puzzels en vijanden. Bij elke afslag ontdek je weer een nieuwe aanwijzing en onthul je een geheime wereld die onder het oppervlak verborgen ligt.