Jubilee
Jubilee gaat over pure precisieplatforming. Spring en dans door allerlei uitdagingen: geen upgrades, geen power-ups. Verzamel gems en red dieren. Er zijn meerdere routes door de verschillende gebieden in de wereld: vind jouw eigen weg naar de uitgang... en naar de vrijheid! PRECISIEPLATFORMING In Jubilee is er geen ruimte voor slechte sprongen of mentaal afwezige spelers. Je moet precies en gefocust zijn om deze uitdagingen te overwinnen! NIET-LINEAIRE WERELD Jubilee is gevuld met alternatieve routes en sluipwegen. Het is aan jou om je eigen weg te vinden door de gebieden en naar de vrijheid! RED DE DIEREN De wereld zit vol met dieren die gered moeten worden. Kun je ze allemaal vinden? SPEED-TIMER-OPTIES Speedrunning-uitdagingen zijn beschikbaar voor Jubilee-spelers, waardoor je je ervaring onderweg kunt aanpassen. TWEEDE HELD VRIJ TE SPELEN Jubilee is niet alleen in deze wereld. Vind de tweede held en beleef het spel opnieuw! Ze hebben je opgesloten omdat je je schuld niet hebt afbetaald. Maar wie heeft hen nou weer de leiding gegeven?! Je was toch al niet van plan om te gaan betalen...