Jalopy
Doorsta kilometers en kilometers van banden wisselen, verbranden van brandstof, barsten van carburateurs, modderig terrein, dag en nacht, regen en zonneschijn. Pas je aan alles dat de procedureel gegenereerde wereld van Jalopy voor je kan opwerpen. Upgrade, onderhoud en zorg voor je Laika 601 Deluxe motorvoertuig. Let goed op alles van de staat van je banden, de conditie van je motor en zelfs de ruimte in je kofferbak. Repareer elk aspect van je pittige autootje en installeer unieke upgrades om met de veranderende wereld om te gaan. Alles van het gewicht van lading tot de conditie van je carburateur bepaalt hoe je auto presteert op de open weg. De opkomst van het kapitalisme zorgt voor een economisch dilemma. Sprokkel schroot om een kleine winst te maken of wordt de baron van de open weg en smokkel goederen onder de ogen van grenswachten om aanzienlijke winst te maken. Ontwikkelaar Greg Pryjmachuk werkte aan de Formula 1-franchise van 2009 t/m 2014. Eind 2014 begon Greg met het werk aan zijn nieuwe rijsimulator met de fictieve Laika 601 Deluxe-auto, herinnerend aan de Oost-Duitse “Trabbi”, die veel liefde en zorg nodig heeft om hem aan de praat te houden op deze gedenkwaardige roadtrip!