Jack 'n' Hat
De sinistere Dr. Voo Doom heeft de prinses van Ririland ontvoerd en een burgeroorlog uitgelokt! Het is aan de extraordinaire reparateur Jack en zijn boemeranghoed om haar te redden en de vrede te herstellen! Spring door 20+ enorme levels en verzamel kristallen, sterren en meer! Kun jij Ririland redden? Jack'n'Hat heeft uitstekende 16-bits pixel art, prachtige muziek en nauwkeurige bedieningselementen die je waarschijnlijk zullen doen denken aan de beste old school platformgames. Bereid je voor op een spannend platformavontuur in de wereld van Ririland! De kwaadaardige Dr. Voo Doom heeft prinses Riri ontvoerd en een burgeroorlog ontketend die het koninkrijk in chaos heeft gestort! Is er iemand die sterk genoeg is om de radeloze koninklijke familie te redden? Jack, de beroemde "jack-of-all-trades" reparateur, staat klaar om vrede in het land te brengen. Gewapend met de nieuwste uitvinding van de briljante Dr. Expo Zicion, een hoed die kan worden gegooid als een boemerang, moet Jack de planeet afreizen op zoek naar energiekristallen, de enige krachtbron waarmee hij naar de maan kan reizen en een einde aan Dr. Voo Doom's plannen voor wereldheerschappij! Help Jack te springen en te glijden door woestijnen, oerwouden, vulkanen en vecht tegen sluwe vijanden en gevaarlijke bazen! Kun jij Ririland redden?