It's Kooky + Clumsy Rush
It's Kooky De zwart-wit doodle kunstachtige afbeeldingen zorgen voor een uitdagend spel. Dragen kwallen schoenen? Zoek overal op de doodle-kaart personages en objecten die niet echt met elkaar verbonden zijn. Haast je! De klok tikt. Hoe verder het bos in Meer niveaus worden ontgrendeld na het verzamelen van de vereiste punten. Het wordt steeds moeilijker, omdat de tijd dringt en je steeds meer gekke personages moet vinden. _____________ Clumsy Rush Race over willekeurig gegenereerde tracks, neem de kroon van je vrienden en kijk hoe iedereen de geheime kunst van het lopen leert in dit leuke gezelschapsspel. De titel bevat een lokale modus voor 2 tot 4 spelers, twee besturingssystemen, 23 gameplay-aanpassingskaarten, 27 heldenskins en 47 unieke baansegmenten. IEDEREEN KAN SPELEN Vriendelijke graphics en eenvoudige regels maken van Clumsy Rush een titel waar iedereen plezier aan kan beleven. Wil je achtervolgen met je vrienden die geen speler zijn? Spelen met kinderen? Of misschien gewoon ontspannen? Wacht niet langer, pak een gamepad en ren!