Islanders
ISLANDERS: Console Edition is de veelgeprezen minimalistische strategiegame waarin je steden bouwt op kleurrijke eilanden. Nu beschikbaar op consoles. Verken talloze, steeds veranderende nieuwe landen, breid je nederzettingen uit van grote dorpen tot enorme steden en geniet van de ontspannen sfeer. In ISLANDERS: Console Edition begin je met een leeg doek en een paar minimalistische gebouwen. Je doel is om elk eiland te bevolken en verrijken met je creaties en nieuwe gebouwen vrij te spelen door de maximale score te halen. Je krijgt punten voor het zorgvuldig plaatsen van elk gebouw, waarbij je goed moet letten op de omgeving, zodat er bijvoorbeeld goede toegang tot natuurlijke hulpbronnen is en de ingang niet versperd is. Als je er klaar voor bent, kun je naar een nieuw land reizen, de prachtige nieuwe omgevingen van je eilanders verkennen en grotere, uitgebreidere bouwwerken neerzetten. Hoe meer je bouwt, hoe hoger je score en hoe chiquer je stad wordt, voordat je weer opnieuw begint voor nog één rondje.