Into The Sky
Springen, Stappen, Vliegen. In deze first-person puzzelplatformer probeer je de juiste weg door elk level te vinden en daarna kun je proberen je tijd te verbeteren door verborgen paden en geheime short cuts te vinden. Je doel is om een level succesvol uit te spelen en de snelste tijd van onze levelontwerpers te verslaan - lukt je dit? Het spel is zeer gestileerd en verrast met adembenemende, mooie, akelige en gewoonweg verbazingwekkende werelden. Soms is het juiste pad niet het pad dat recht voor je ligt, dus wees voorbereid op een aantal omgevingspuzzels.