Ink & Paper: DoodleCut
Trek een lijn om het gebied af te sluiten en in te kleuren. Pas op voor vijanden die je kunnen pakken of je lijn kunnen doorsnijden! Je bestuurt een kladderkever die over het notitieboek kruipt. Terwijl je beweegt, laat je een lijn achter. Wanneer je een gebied omsingelt, kun je het veroveren en inkleuren. Je moet meer dan driekwart van de pagina bedekken om te winnen. Elk level biedt volop uitdagingen – van speciale zones tot meerdere vijandtypes. Laat ze je niet pakken of je lijn doorsnijden! Speel solo of samen met een vriend in co-op om zoveel mogelijk ruimte in zo kort mogelijke tijd te veroveren! Je kunt ook de expertsnelheid en eindeloze modus ontgrendelen.