Ice Cream Surfer
Meer dan genoeg van kinderen die ijs lekker en groenten vies vinden, brengt de boosaardige broccoli een leger bijeen. Hij is van plan een einde te maken aan de smakenwereld. and to force everyone to eat tasteless vegetables. Ben je klaar om de wereld van de boosaardige groenten te bevrijden?