Horror Tale 3: The Witch
De nachtmerrie gaat verder... en de heks kijkt toe. In Horror Tale 3 komen de duisterste geheimen van een vervloekte buurt aan het licht. Terwijl kinderen spoorloos verdwijnen, brengt Toms zoektocht naar de waarheid hem oog in oog met Wanda – de angstaanjagende heks achter de horror. Maar zij is niet de enige verrassing die in de schaduw wacht. Nieuwe vrienden, vreemde bondgenoten en verborgen geheimen duiken op terwijl je het meest intense hoofdstuk tot nu toe betreedt. Verken vijf griezelige, handgemaakte locaties die het spookachtige verleden van een gestoorde kinderontvoerder onthullen. Gebruik je verstand om huiveringwekkende puzzels op te lossen, verborgen voorwerpen te vinden en aanwijzingen te verzamelen die onthullen wat er werkelijk is gebeurd in dit stille, besneeuwde stadje. Maar gevaar loert overal – en Wanda zal er alles aan doen om je te stoppen. Dit is meer dan zomaar een spel – het is een psychologische puzzel vol horror en mysterie, die zich afspeelt in de griezelige gloed van het Amerika van de jaren 90. Met sfeervolle beelden, een bezwerende originele soundtrack en een onvergetelijke schurk sleept Horror Tale 3 je mee in een spannende wereld waar elke stap vooruit je laatste kan zijn. Kun jij de waarheid overleven? Of word je haar volgende slachtoffer?