Hindsight
Wat als de fysieke voorwerpen uit het dagelijks leven, de bezittingen die ons dierbaar zijn, eigenlijk vensters zijn naar het verleden? Kijk in verre herinneringen en de ongeziene toekomst in Hindsight. Hindsight, van de maker van Prune, is een verhalend verkenningsspel dat het leven van een vrouw omvat, van haar geboorte tot het heden, terwijl ze alles probeert te begrijpen. Keer terug naar haar ouderlijk huis, doorzoek persoonlijke bezittingen en stap via ramen naar herinneringen die in de tijd zijn bevroren. Hindsight vraagt je om het langzamer aan te doen en meer aandacht te schenken aan de kleine dingen die zijn achtergebleven. Combineer deze dingen en verander van perspectief totdat je precies het juiste gezichtspunt hebt gevonden om dieper in het verleden te komen. Lang vergeten herinneringen en dromen lopen in elkaar over. Blijf zo lang als je wilt, maar vroeg of laat moet je weer terugkeren naar het heden. Wat neem je mee? En wat laat je achter?