Heroes Trials
Snelle en hartverwarmende actie RPG vol uitdagingen! Nadat de vorige verdediger van je eiland verbannen is, heeft de bevolking nieuwe helden nodig. De lange training van broer en zus Elia en Zoel brengt hen naar de laatste beproevingen en beslist wie het meest geschikt zijn als nieuwe lokale bewakers. Om hun waarde te bewijzen moeten ze het in de finale opnemen tegen een sleazy koppel en tegen de klok. Naar de top stijgen is niet makkelijk. Spelelementen: * Bestuur 2 helden met verschillende capaciteiten om puzzels op te lossen en je strategie voor te bereiden voor de strijd. * Beslis of je het spel als een schutter wilt spelen door Elia’s bezweringen te gebruiken. * Vecht voor de beste tijd van elke proef of ga het eiland vrij verkennen om geheimen te ontdekken. * Geniet van een goed en compact verhaal zonder tijd te verliezen aan herhaaldelijke opdrachten.