Hero Survival
Probeer hordes klassieke horrormonsters te overleven! Hero Survival is een roguelite-game waarin je hordes vijanden uit klassieke horrorfilms doodt door je personage te verbeteren, verschillende vaardigheden te leren en je speelstijl af te stemmen op uitrusting. Kies een unieke manier voor je karakter. Wil je je vijanden bevriezen? Dat is de cryomancer's manier voor jou! Of speel je liever de rol van een bommenwerper die dingen opblaast? Of misschien ben je klaar om alleen op je vertrouwde wapen te vertrouwen? Dan ben jij een geboren revolverheld! Besteed de verdiende munten in elke run om nieuwe personages te ontgrendelen. Word sterker, vernietig duizenden vijanden, overleef golf na golf en probeer de Mad Time God niet van streek te maken! Functies: - Snelle runs - Vampiers, weerwolven, mummies en andere monsters uit klassieke horrorfilms - Honderden item- en vaardigheidscombinaties om je personage te verbeteren - Veel wapens. Geweren? revolvers? Jachtgeweren? Sluipschuttersgeweren? Granaatwerpers? Automatische geweren? Machine geweren? We hebben ze allemaal!