Hello Engineer
Je zit vast in het mysterieuze pretpark van je enge buurman? Laat je creativiteit en ingenieurskunsten de vrije loop, spring op je machine en zet je schrap voor een gevecht tegen de duistere geheimen die je bedreigen om te ontsnappen. Hello Engineer is een multiplayer machinebouwgame die zich in een raadselachtig pretpark afspeelt. Zet de gaafste machines van schroot in elkaar, daag je enge buurman en zijn boosaardige bots uit en overwin uitdagingen door creatief problemen op te lossen. Speel met maximaal drie vrienden en rol, vlieg of stuiter je een weg naar de overwinning. Het is tijd om in enorme machinegevechten te bewijzen dat je beter niet met deze lokale uitvinders kan sollen! Bouwen: - Voor creatieve geesten: Met frameonderdelen, versnellingen, motors, wielen, wapens en zelfs straalmotoren van het schroot van het pretpark bouw je allerlei voertuigen die aan je constant veranderende behoeften voldoen. -Voor vaardige ingenieurs: Er zijn meerdere geavanceerde functies, zoals elektrische circuits en slimme modules waarmee vaardige ingenieurs zelfbestuurde mechanische voertuigen of wezens kunnen maken. - Je creativiteit is het hoofdingrediënt: Er zijn geen voorgeschreven oplossingen om je doelen te halen. Deze wereld van techniek en uitvinden is perfect om je voorstellingsvermogen volledig de vrije loop te laten en unieke creaties te bouwen. Elke machine die de klus klaart, is een succesvol ontwerp! Multiplayer voor maximaal 4 spelers: - Je hebt te veel bewegende onderdelen en hebt meer handen nodig om ze te besturen? Voeg meer controlepanelen toe en ga helemaal los met je teamleden. - Je hebt het meest complexe en ambitieuze ontwerp ooit gemaakt? Werk samen met je vrienden! - Blauwdrukken delen is een effectieve manier om mechanismen constant te verbeteren en nieuwe ideeën toe te passen. - Werk samen om de ultieme machine te bouwen en ontdek welke unieke ontwerpen je als team kunt bedenken. Gamemodi: - Verhaalmodus: Werk alleen of met vrienden, overwin uitdagingen en los puzzels op met machines die je helemaal zelf hebt ontworpen. Rust je creaties uit voor keiharde gevechten met eindbazen. - Zandbakmodus: Laat je helemaal gaan in de zandbak en bouw zonder beperkingen. Maak de ultieme machine van je dromen.