HELLFRONT: HONEYMOON
HELLFRONT: HONEYMOON is een intense twin-stick actie strategiegame, om samen met vrienden van te genieten bij een six-pack vruchtensap. Eén scherm, één winnaar! Kenmerken: 1-4 spelers Pick-Up'n-Play lokale wedstrijden Retestrakke PvPvPvP-gevechten. Korte, intense wedstrijden. Verveelt nooit! Speel solo of ga samen op missie of ga allemaal voor DEATHMATCH! Speedrun en concurreer op de ranglijsten! Recept voor een leuke avond: 1. Koop snacks en vruchtensap. 2. Zet 1-4 mensen in een bank. 3. Lanceer HellFront: Honeymoon. 4. Lekker gamen! HELLFRONT: HONEYMOON is een intense twin-stick actie strategiegame, om samen met vrienden van te genieten bij een six-pack vruchtensap. Eén scherm, één winnaar. Welkom bij HELLFRONT HELLFRONT: HONEYMOON een intense twin-stick actie strategiegame.