Hell Well
Speel als een duistere magiër en verzamel gevallen geesten. Verander ze in je eigen verdorven verdediging en laat ze vechten tegen corrupte engelen! Trek het gewaad aan van een duistere magiër terwijl je jezelf verdedigt tegen golven engelen die je proberen af te maken. Hell Well is een top-down survivalgame in een vierkleurige retrostijl. In dit torenverdedigingsspel is je ondergang onvermijdelijk, maar de uitdaging is om zo lang mogelijk te overleven en zoveel mogelijk vijanden mee te nemen in je uiteindelijke ondergang. Verzamel gevallen geesten en gebruik ze om demonische totemachtige verdedigingswerken te bouwen en heilige belagers tegen te houden. Upgrade je vaardigheden en verhoog het niveau van je handlangers om je troepen te blijven vergroten in procedureel gegenereerde ruïnes en kerkhoven.