Hell Let Loose - Deluxe Edition
Doe je plicht in de continu uitbreidende Tweede Wereldoorlog-ervaring op epische schaal van Hell Let Loose. De 50v50-gevechten met een dynamisch verschuivende frontlinie van deze firstpersonshooter vereisen teamwerk, communicatie en strategie. Niet alleen om te winnen, maar om te overleven! Zet je schrap voor oorlogvoering op een reeks iconische slagvelden, waar je met je teamgenoten vecht tegen andere bedreven soldaten in een van de veertien unieke, belangrijke rollen. De Deluxe Edition bereid je voor op de strijd met 3 van onze populairste DLC-packs: Hot Drop, False Front en Lethal Tide. Stort je in de chaos van de oorlog met verschillende historische wapens, voertuigen en uitrusting vol uitzonderlijke details, waardoor de wrede en bloederige oorlog een extra realistisch tintje krijgt. Tot ziens aan het front!