Heart of Darkness Collection
De Heart of Darkness Collection is de ultieme Legacy of Kain-ervaring die de Legacy of Kain: Defiance Remastered Deluxe-editie en Legacy of Kain: Ascendance bij elkaar brengt in één definitieve bundel. Keer terug naar de duistere wereld van Nosgoth en herbeleef de climactische strijd tussen Kain en Raziel in de Legacy of Kain: Defiance Remastered Deluxe-editie, nu met moderne verbeteringen en exclusieve bonuscontent. Stap daarna in Legacy of Kain: Ascendance, een snelle 2D actieplatformer waarin je Nosgoth op een gloednieuwe manier ontdekt.