Harvest Days
Zeg nee tegen alle drukte van de grote stad! Bereid je voor op een nieuwe uitdaging op het platteland van Harvest Days! Zorg voor je eigen boerderij en geniet van massa's activiteiten in de open wereld. Verzorg je dieren, bewerk je akkers en verhandel de opbrengst van je werk. Ontdek de geheimen van de afwisselende wereld of besteed je tijd aan het verzamelen van grondstoffen en het maken van allerlei gereedschappen, meubels en siervoorwerpen. Je droomboerderij wacht Laat het hectische stadsleven achter je en verzorg je akkers en dieren op het knusse platteland. Verhandel je goederen en investeer de winst om je boerderij naar eigen inzicht uit te breiden. Met meer dan tien verschillende fruitbomen en meer dan vijftig gewassen is elke boerderij uniek! Stap achter het stuur Bestuur de verschillende voertuigen en laat de zware machines voor je werken op de boerderij. Of maak een ritje om de omgeving te verkennen. Geniet van de open wereld Verken de uitgestrekte wereld en ontdek de geheimen van de afzonderlijke omgevingen. Volg je hart en beleef Harvest Days in je eigen tempo. Er is meer dan werk alleen Ontspan na een dag hard werken op de boerderij en geniet van meer dan veertig activiteiten. In Harvest Days is altijd wat te beleven. Vakmensen gezocht Verzamel grondstoffen en maak allerlei voorwerpen. Richt je huis in met meubels en decoratie of verkoop je zelfgemaakte voorwerpen in de buurt. Bescherm de natuur Natuurbehoud komt op de eerste plaats: verzamel afval en recycle het. Pak de elektrische step op zonne-energie en verken de omgeving klimaatneutraal.