Hacked: The Streamer Demo
Jij geeft vorm aan het verhaal. De wereld van de geliefde streamer PinkyPie wordt op zijn kop gezet door een verontrustend bericht tijdens wat een normale avond leek. Je moet aanwijzingen verzamelen en de puzzelstukjes samenvoegen om de juiste beslissingen te nemen die haar zullen beschermen tegen een ramp. Is haar streamingcarrière voorbij, of zal ze sterker dan ooit terugkeren? Het antwoord ligt in jouw handen. Gemaakt met passie: ons indie-debuut Dompel je onder in het spannende verhaal van de gamestreamer PinkyPie in dit spel met: Meer dan vijftig beslissingsmomenten Vijf eindes die je kunt bereiken met verschillende beslissingen Quick-time events die je uitvoert in echte videogames Interacties met objecten in de scène om verschillende acties uit te voeren Speciale focusmomenten waarmee je kunt terugflitsen naar relevante herinneringen om aanwijzingen te verzamelen Je zult mensen ontmoeten in PinkyPies persoonlijke leven en haar streaminggroep. Ahmet, Semih, Ali en Deniz zijn haar toegewijde moderators en naaste metgezellen, terwijl het plot zich ook uitstrekt tot haar ex-vriend Ömer, haar beste vriendin en huisgenoot Bilge, en haar ondersteunende broer Alp. Kun jij hun verhalen samenvoegen? De waarheid is aan jou om te ontdekken. Hacked: The Streamer is het eerste deel van de Hacked-antologie, een die de speler in het centrum van een meeslepende ervaring plaatst.