GYLT
Geef vorm aan je angsten en vrees de vormen. GYLT speelt zich af in een griezelige en melancholische wereld die fantasie en werkelijkheid samensmelt tot een surrealistisch geheel waarin nachtmerries tot leven komen. Verstop je voor angstaanjagende wezens of bind de strijd met ze aan en probeer deze verknipte wereld te overleven.