Gungrave G.O.R.E
Gungrave G.O.R.E is een stijlvolle third-person shooter, ontwikkeld door de Zuid-Koreaanse studio IGGYMOB. Al+s de herrezen Grave, de vuurwapengevaarlijke en stoere antiheld die je altijd al had willen zijn, maai je hordes vijanden neer in een bloederig ballet waarin het kogels regent. G.O.R.E Als de Gunslinger of Resurrection word je de stoere antiheld die je altijd al had willen zijn, een ultieme moordenaar die geen genade kent voor zijn vijanden. Dekking zoeken en zich terugtrekken zijn voor Grave geen optie. Hij kiest frontaal de aanval, het liefst dwars door zijn vijanden heen. Schiet je vijanden op stijlvolle wijze aan flarden Stijlvolle third-person vuurgevechten en vechtkunst vloeien naadloos in elkaar over als je je vijanden uitroeit in een bloederig ballet waarin het kogels regent. Voer verwoestende combo's uit met de oneindige munitie van je Cerberus-pistolen en je transformeerbare EVO-lijkkist en richt op stijlvolle wijze zo veel mogelijk schade aan. Wraak was nog nooit zo zoet Zet je schrap voor een wild, episch en emotioneel verhaal vol wraak, liefde en trouw met meer dan 12 uur aan gameplay voor Gungrave-fans en nieuwkomers. Geniet van de omgeving Ga op een episch avontuur door Zuidoost-Azië, gebaseerd op bestaande locaties die zijn overgoten met een duister, futuristisch sausje.