Grizzland
Spring, hak en verken een kapotte wereld! Welkom op de Grizzled Planet, een naadloze openwereld retro platformgame met old-school uitdagingen. Verken zonder pijlen om geheime gebieden te onthullen. Rust jezelf uit met unieke voorwerpen en vaardigheden, zoals de mogelijkheid om te krimpen en te groeien of te exploderen en weer één te worden. Alleen door jezelf te leren kennen, kun je vijandelijke dino's in een meeslepende gevecht de baas worden en de waarheid over Grizzland achterhalen.