Gravitators
Sla een meedogenloze buitenaardse vijand van je af, reis door het sterrenstelsel en bezorg vracht om de toekomst van de mensheid veilig te stellen! In Gravitators komen een ouderwetse uitdaging en stijl in botsing met moderne technologieën en missie-ontwerp. In deze twin-stick shooter neem je de controle over vier verschillende schepen en verdedig je de mensheid tegen een invasie! Voltooi een uitgebreide reeks verschillende missies en reis naar de aarde, de maan, asteroïden en exoplaneten, verre uithoeken van de ruimte en zelfs zwarte gaten! Ga op ontdekkingsreis om verborgen doelstellingen en beloningen te vinden, maar bedenk altijd welke power-ups je nodig hebt voor de missie waar je mee bezig bent. Gravitators, dat geïnspireerd is door klassiekers van het genre, houdt vast aan de beginselen van het door krappe ruimtes manoeuvreren terwijl je zware voorwerpen meeneemt, tegen vijandelijke schepen vecht en brandstof opslaat. Elk schip dat je bestuurt biedt weer een andere ervaring, met verschillen in voortstuwing, rotatie en gevechtsstrategie, terwijl factoren als zwaartekracht en de omgeving je kunnen vertragen of je missie tot een abrupt einde kunnen brengen. Heb jij het in je om het tot het einde te redden?