Gothic 1 Remake - Demo
Welkom in de Colony in deze exclusieve op zichzelf staande proloog voor de Gothic 1 Remake. Stap de rauwe, meedogenloze wereld van de Valley of the Mines binnen en beleef een totaal nieuw verhaal door de ogen van Nyras op zijn eerste dag in de kolonie. In dit voorproefje van de meeslepende wereld van Gothic begeef je je op een korte queeste die de sfeer, iconische personages en het startgebied van de game introduceert. Verken de kolonie in je eigen tempo, praat met medegevangenen, ontdek geheimen en stort je in gevechten terwijl je een idee krijgt van wat je allemaal te wachten staat. Deze proloog speelt zich af voor de komst van de Nameless Hero en het begin van het oorspronkelijke Gothic 1-verhaal. Het laat je legendarische locaties bezoeken die helemaal opnieuw zijn opgebouwd in Unreal Engine 5. Ontdek de met de hand gemaakte wereld van de Valley of the Mines zoals nooit tevoren. In de volledige game stap je uiteraard in de schoenen van de Nameless Hero en begin je aan de legendarische reis van deze iconische RPG. Kun jij je plek vinden en een naam opbouwen in de Colony? Kenmerken Laat jezelf meevoeren in een geheel nieuwe proloog die zich afspeelt in de rauwe, meedogenloze wereld van Gothic. Ontdek de iconische sfeer van de RPG-klassieker uit 2001 opnieuw en ontmoet legendarische personages. Verken de Valley of the Mines, met moderne technologie helemaal opnieuw opgebouwd. Ervaar een voorproefje van het gemoderniseerde gevechtssysteem, dat een vloeiendere en meer dynamische ervaring biedt die trouw blijft aan de doelbewuste en tactische beginselen.