Godlike Burger
Godlike Burger zet je in de schoenen van een krankzinnige kok die de beste hamburgers van het universum maakt. Het geheime ingrediënt? De klanten zelf! Run het restaurant, bak heerlijke hamburgers en help aliens om zeep. Maar pas op: laat geen getuige ongebakken achter! Overdag komen verschillende aliens naar je ruimterestaurant om jouw heerlijke hamburgers te proeven. Of om te worden omgelegd en in de gehaktmolen te belanden. Die vriezers raken niet vanzelf vol, toch? Je kunt ze rechtstreeks aanvallen met je trouwe hakmes of verschillende vallen gebruiken om op creatievere manieren van ze af te komen. 's Nachts heb je tijd om je keukenapparatuur en vallen te upgraden, voorraden in te kopen en 'geheime sauzen' te bereiden. Misschien begint de politie je te verdenken? Dan kun je maar beter met je vliegende restaurant naar een andere planeet verkassen of wat steekpenningen betalen. Lastige agenten kun je niet gebruiken als je het beroemdste hamburgerrestaurant van het sterrenstelsel wilt worden!