Gloomy Eyes
Toen de zon de mensheid opgaf, namen duisternis en somberte haar plaats in. De wereld is gehuld in eeuwige nacht en wordt verscheurd door een strijd tussen levenden en ondoden. Toch flakkert er nog altijd een sprankje hoop in de harten van twee bijzondere zielen. Gloomy Eyes vertelt het verhaal van Gloomy, een lieve zombiejongen, en Nena, een ondeugend mensenmeisje. Samen trotseren ze de regels en gaan ze op een queeste om het daglicht terug te brengen. Een "Self-Coop" Avontuur Bestuur zowel Gloomy als Nena in een volledig singleplayerervaring, waarbij je tussen de personages wisselt om hersenkrakende omgevingspuzzels op te lossen. Elk personage heeft unieke vaardigheden, en je hebt beide nodig – hun talenten én hun eigenaardigheden – om vooruit te komen in deze heerlijk duistere wereld. Griezelig Gezellige Horror Stap in een wereld waar het macabere en het magische elkaar ontmoeten. Geïnspireerd door de stijl van Tim Burton, biedt Gloomy Eyes een liefdevol vormgegeven universum vol spookachtige charme, mysterieuze schoonheid en hartverwarmende somberheid. Geen bloederige taferelen of schrikmomenten, alleen een dromerig griezelige sfeer die zelfs een ondood hart weet te raken. Een Verhaal over Verboden Vriendschap Kom dichterbij voor een sprookje vol melancholische warmte, verteld door de oude grafbewaarder. Terwijl levenden en ondoden elkaar naar het leven staan, vinden twee onwaarschijnlijke zielen elkaar – en worden elkaars grootste steun. Maar om samen ooit gelukkig te kunnen zijn, moeten ze samen op reis om de zon terug te vinden en haar licht te herstellen. Verken Duistere Diorama’s Elke level is een prachtig handgemaakt diorama dat je kunt draaien, boordevol macabere charme en griezelig mooie details. Verken deze miniatuurwerelden vanuit verschillende hoeken, ontdek hun geheimen, los puzzels op en beleef een verhaal over een liefde die eigenlijk nooit had mogen gebeuren.