Gangsta Paradise
Tijd om het heft in eigen handen te nemen... Uw stad was lange tijd veilig voor misdaden. Maar aan die tijden moest een einde komen. Een maffiabaas Al Calzone kwam met zijn schurken en wil dat de lokale ondernemers betalen voor "bescherming". Sommige mensen begonnen contant te betalen, anderen met hun leven. Het was slechts een kwestie van tijd wanneer ze de bloemenwinkel van je moeder zouden bezoeken. Je kunt niet wachten, het is tijd om deze gangsters op te ruimen en te laten zien wie hier de echte baas is.