Funny Animal Cafe
Runt het gezelligste café van de stad, bemand en bezocht door schattige dierenvrienden! In Funny Animal Café begin je klein, maar met slimme keuzes, smakelijke menu's en een creatieve inrichting wordt je café het gesprek van de dag. Geef je gasten een zitplaats, neem hun bestellingen op, kook heerlijke maaltijden en serveer ze met een glimlach. Elke tevreden klant levert je munten op waarmee je je keuken kunt upgraden, nieuw personeel kunt aannemen en je ruimte kunt uitbreiden. Van konijntjes en katjes tot eigenzinnige bosdieren, elke bezoeker heeft zijn favoriete gerechten. Kun jij de vraag bijhouden? Kenmerken: ★ Run je eigen café: ontwerp en richt het in om het echt van jou te maken. ★ Kook en serveer: neem bestellingen op, bereid maaltijden en serveer ze snel. ★ Upgrade en breid uit: ontgrendel nieuwe apparatuur, meubilair en personeel om je bedrijf te laten groeien. ★ Ontmoet schattige dierlijke gasten: elk met een unieke persoonlijkheid en smaak. ★ Verdien en herinvesteer: beheer je middelen verstandig om klanten tevreden te houden en je café te laten bloeien. Bouw je droomcafé, maak dierenvrienden en kijk hoe ver je vaardigheden als café-eigenaar je kunnen brengen!