Forrader Hero
Forrader Hero is een beurtelingse, tactische roguelike waarin helden het moeten opnemen tegen hordes monsters, ondode wezens en hun sinistere meesters. Kies uit meerdere helden met verschillende, unieke vaardigheden, stippel je weg uit door het gevaar en verzamel voorwerpen om te overleven. Je kunt nooit achteruit lopen! Deze dappere helden gaan alleen vooruit, altijd klaar voor de volgende golf met vijanden. Als je verliest, probeer je het gewoon nog eens! Ontdek de krachten van elke held om te slagen. Je kan niet op alles voorbereid zijn, want elk einde is een nieuw begin Kenmerken * Roguelike gevechts-gameplay * Beurtelingse tactische gevechten * Nostalgische pixel-art * Ga alleen vooruit!