Flipping Death
Als Penny onder mysterieuze omstandigheden sterft, wordt ze wakker en ineens valt ze in voor DE DOOD ZELF! Dit uitzendbaantje geeft haar een nieuwe kracht: ze kan tussen de werelden van de levenden en de doden wisselen! In deze raadselachtige platformer zal ze dat - en haar intelligentie - hard nodig hebben als ze het mysterie van haar overlijden wil oplossen. Spring van platform naar platform, los puzzels op en help de doden in vrede te rusten door bezit te nemen van de levenden en ze te laten ronddansen in dit komische avonturenspel van Zoink Games, met een scenario van Eisner-winnaar Ryan North. - Wissel tussen werelden: verplaats je snel tussen de levenden en de doden. - Neem bezit van de levenden: bestuur hun ledematen en lees hun gedachten om puzzels op te lossen. - Speel als de dood: de ultieme macht van leven en dood ligt in jouw handen. - Duik in een rijke, kleurige wereld: verken bruisende omgevingen in flapuitboekstijl en speel een uniek en origineel verhaal!