Farming Simulator 22 (PC)
Stap in de schoenen van een moderne boer! Landbouw, veeteelt en bosbouw bieden een enorm gevarieerd aanbod aan activiteiten op de boerderij. Tegelijkertijd krijg je te maken met de uitdagingen van de vier seizoenen, helemaal wanneer het winter wordt. Bouw je eigen boerderij creatief op en breid je werkzaamheden op de boerderij uit met productieketens - om zo een landbouwimperium te vormen! Beheer je boerderij samen met vrienden en geniet samen van cross-platform multiplayer. Of je nu een weelderige wijngaard of een olijvengaard aanplant in het mediterrane Zuid-Frankrijk, uitgestrekte akkerlanden bezit vol tarwe, mais, aardappelen en katoen in het Midden-Westen van de VS of een levendige veeteeltboerderij runt in het heuvelachtige landschap van het Europese Alpengebied: meer dan 400 machines en werktuigen van meer dan 100 echt bestaande landbouwmerken zoals Case IH, CLAAS, Fendt, John Deere, Massey Ferguson, New Holland, Valtra en nog vele andere zijn beschikbaar op je boerderij. Farming Simulator 22 biedt je meerdere nieuwe gameplayfuncties en biedt je meer content en spelersvrijheid dan ooit tevoren, inclusief nieuwe grondbewerkingsfuncties zoals mulchen of stenen rapen, een verbeterde bouwmodus via de toevoeging van broeikassen en bijenkasten, plus een nieuwe personagemaker om je eigen, individuele boer tot leven te laten komen. Een gevarieerd aanbod aan gratis, door de community gemaakte mods, officieel getest door de ontwikkelaar GIANTS Software, breid je ervaring van het boerenleven aanzienlijk uit. Ga de uitdaging aan om een succesvolle boer te worden. Ga aan de slag op de boerderij en zorg voor groei en bloei!