Farming Simulator 17 - Windows 10
Speel de rol van een moderne boer in Farming Simulator 17! Betreed een enorme open wereld boordevol nieuwe content. Verken landbouwmogelijkheden over honderden hectaren grond, waaronder een nieuwe, gedetailleerde Noord-Amerikaanse omgeving. Bestuur meer dan 250 authentieke landbouwvoertuigen en machines van meer dan 75 fabrikanten, waaronder nieuwe merken als Challenger, Fendt, Valtra en Massey Ferguson. Oogst allerlei verschillende soorten gewassen en het eerst zonnebloemen en sojabonen. Zorg voor je vee, koeien, schapen, kippen en nu ook varkens, en houd je bezig met bosbouw en verkoop je producten om je boerderij uit te breiden! Vervoer je goederen met trucks en aanhangwagens, of laad ze in een trein en breng ze naar je bestemming. Breid je boerderij online uit met andere spelers en download mods van de community voor een Farming Simulator-ervaring die alsmaar groter wordt!