Farming Simulator 15
Welkom bij de nieuwe editie van Farming Simulator! Farming Simulator 15 heeft een nieuwe engine en biedt een omvangrijke, gedetailleerde open wereld boordevol visuele effecten! Beheer en ontwikkel je eigen boerderij online met je vrienden of alleen door middel van oogsten, veeteelt (koeien, kippen en schapen), de verkoop van verse producten en investeringen in nieuwe, betere voertuigen of machines. Ontdek ook de nieuwe activiteit in Farming Simulator 15: hout hakken, en de voertuigen en machines die je daarvoor nodig hebt! Beheer de nieuwe Scandinavische omgeving, die honderden hectaren land beslaat, en de vernieuwde Noord-Amerikaanse omgeving met behulp van ruim 140 authentieke voertuigen en machines, waaronder exclusieve voertuigen, van meer dan 40 beroemde fabrikanten: New Holland, Ponsse, Case IH, Deutz-Fahr… Nodig je vrienden in de multiplayermodus uit om je te helpen bij het ontwikkelen van je boerderij en het verhogen van je productiviteit!