Eventide: Slavic Fable
Eventide: Slavic Fable is een spannend avonturenspel geïnspireerd op de Slavische mythologie. Het avontuur, dat zich afspeelt in een eigentijds, oud park waar mytische, Slavische wezens samenleven met mensen, begint als de hoofdfiguur, een beroemde plantkundige, een verontrustende uitnodiging ontvangt van haar oma, de curator van het park. De hoofdpersoon moet een beschermde plant redden, maar dit blijft nog wel het kleinste probleem. Haar oma is ontvoerd door de mysterieuze Boruta, die de wereld wil veroveren en vernietigen met de eeuwenoude magie van het park.