Eventide Bundle
Stap de wereld van de Slavische legenden binnen! Ontrafel alle geheimen in een magisch park vol oude wezens en red de bewoners van de sluwe demon Boruta. Ga verder met het avontuur in het domein van de beruchte, sinistere magiër Tvardovsky. Gebruik je intelligentie en de hulp van beroemde personages zoals de bandiet Yanosik om je ontvoerde nichtje te redden voordat het te laat is!