Enigmatis Collection
De veelgeprezen trilogie Artifex Mundi nu beschikbaar als bundel! Word een privédetective en onderzoek een mysterieuze sekte in Maple Creek. Treed in de voetsporen van de sinistere Preacher en verken het mistige Ravenwood Park - een plek die meer geheimen herbergt dan lijkt. Reis naar het adembenemende Karkhala en ontdek een manier om de mysterieuze bron van het kwaad te vinden en te vernietigen.