Endurance: Space Action
Endurance: Space Action is een top-down shooter met pixelart en ouderwetse retro-vibes. Het vertelt het verhaal van een onderzoeker op een ruimteschip genaamd Endurance, waar op een dag alle bemanningsleden besmet raakten en krankzinnig werden. Je doel is om te overleven op dit ruimtevaartuig en erachter te komen wat er met de bemanning is gebeurd, hoe deze ziekte zich rond dit ruimteschip heeft verspreid, en ook je vrienden te redden die in de problemen komen. Je zult vechten met je voormalige collega's, omdat ze je nu dood willen hebben, en je zult je vrienden helpen die nog steeds gezond zijn en nog geen infectie hebben.