Enchanted Portals
Bereid je voor op een onvergetelijk avontuur als beginnende goochelaars Bobby en Penny tussen verschillende dimensies vast komen te zitten. Op hun reis door allerlei betoverende werelden is het aan jou om hen te helpen zich een weg te banen, terug naar hun eigen dimensie, en het Magische Boek terug te vinden. Dankzij goed in het gehoor liggende muziek, charmante ouderwetse illustraties en niet-aflatende komedie, is Enchanted Portals een co-op platformspel in 2D dat je scherp zal houden. Of je nu alleen speelt of met een vriend, de magie houdt niet meer op en de actie is altijd snel en speels. Ga met Bobby en Penny mee op hun tocht en laat je meenemen op avontuur! * CO-OP- en SOLO-modi. * Een verzameling uitdagende PLATFORMLEVELS in allerlei verschillende werelden en dimensies. * Spannende EINDBAASGEVECHTEN: vecht in unieke kleurrijke omgevingen en ga verschillende fases door. * Een krachtig arsenaal aan SPREUKEN en BEWEGINGEN: vuur, ijs en wind kun je vanaf het begin al gebruiken, een handige dubbelsprong voor extra luchtbeheersing, een magische luchtbel die aanvallen blokkeert en het vermogen om met je bezem te vliegen of onderwater te zwemmen. * Spelers kunnen door allerlei STATUSEFFECTEN worden beïnvloed: beperkt springen, niet kunnen aanvallen… dit alles zorgt voor een extra uitdaging en geeft de gameplay meer pit. De onervaren tovenaars Penny en Bobby keren terug in de vernieuwde 2D coöp-platformer Enchanted Portals, nu met een grote update bomvol nieuwe content, speltypen en gameplayverbeteringen. Het doel: een soepelere, meer meeslepende en uitdagende ervaring voor alle spelers. Deze update introduceert twee gloednieuwe speltypen voor ervaren avonturiers: 'Book Mode', met volkomen nieuwe bazen, en 'Boss-Only Mode', met onophoudelijke actie voor de ultieme uitdaging. De berucht moeilijke 'Insane Mode' is opnieuw in balans gebracht voor een eerlijkere, maar zinderende ervaring. Het is nu ook mogelijk om je voortgang op te slaan. Daarnaast gebruikt de coöperatieve modus voor twee spelers nu gezondheidshoeveelheden die overeenkomen met de singleplayer, om het wat consistenter te maken. De temporisering van de gameplay is ook verbeterd, met kortere platformlevens en vloeiendere voortgang door de hele game.