Dungeons & Bombs
Kerkers en bommen, een uitdagend puzzelspel waarin je de prinses moet redden ... de prinses met een baard. Dit is een dynamische samensmelting van klassieke puzzels met kisten en bommen. Wanneer de vijand slachtoffers meesleept naar donkere schuilplaatsen en snode daden verricht, komt de held met het zwaard hen altijd redden. Maar wat als de held geen zwaard heeft, maar wel veel enthousiasme en een eindeloze voorraad explosieven? Dat belooft niet veel goeds voor de slachtoffers ... Ga door duistere labyrinten van kerkers en doe je best om jezelf niet op te blazen! Kenmerken: - 50 onderling verbonden puzzellevels - Beperkt aantal zetten om elke puzzel op te lossen - Onverbreekbare logicawetten - Bommen en explosies!