DROS
DROS is een duister fantasieavontuur waarin je wisselt tussen een kleverig wezen en haar menselijke omhulsel. Verken 40 handgemaakte levels vol puzzels, vreemde personages en verborgen geheimen. BELANGRIJKSTE FUNCTIES: - UI en ondertiteling in het Engels, Duits, Frans, Spaans, Japans en traditioneel Chinees. - 40 handgemaakte levels met puzzels, vijanden en verborgen gebieden - Wissel tussen twee heel verschillende personages - Speel nieuwe krachten vrij met alchemie - Een mix van humor, mysterie en hart - Ontdek de geschiedenis via dagboekaantekeningen - Originele soundtrack van Arovane - Extra uitdagingen na het uitspelen van het verhaal - Speedrun-vriendelijk met verborgen geheimen VERHAAL MET EEN TWIST De kapitein zit in de problemen, totdat Dros opduikt. Ze slaan de handen ineen om de kwaadaardige Alchemist te stoppen. Verken de vreemde Toren, praat met vreemde mensen en verzamel onderdelen van krachtige uitvindingen. Niet alles is wat het lijkt. VERWISSEL HET LICHAAM RECHTS Wissel tussen Little Dros en de Captain om puzzels op te lossen en op verkenning te gaan. De een wurmt zich door krappe ruimtes, de ander breekt obstakels en vecht. Elk level heeft zijn eigen trucjes - gebruik beide personages om er doorheen te komen!