Dreamscapes - Nightmare's Heir
Twee jaar na haar ontwaking uit haar coma gelooft Laura dat ze eindelijk vrij is van nachtmerries. Maar de Sandman, die ooit haar ziel gevangen hield, keert terug om wraak te nemen. Een vredige reis naar de besneeuwde bergen verandert in een tragedie wanneer Tim van een klif valt en in een coma raakt. Gebonden door haar gelofte om haar Kracht niet voor persoonlijk gewin te gebruiken, wendt Laura zich tot een oude vriend (de speler) en betreedt Tims onderbewustzijn, dat nu verteerd wordt door duisternis. Verken surrealistische droomlandschappen, los uitdagende puzzels op en confronteer de Sandman voordat hij Tims ziel voor altijd opeist.