Doug's Nightmare
Knok tegen je innerlijke demonen als een aan zichzelf twijfelende banaan in een krankzinnige mix van twin-stick bullet hell en beat 'em up-actie! Wat kun je als banaan nu doen als je wordt achtervolgd door angst en innerlijke demonen? Doug's Nightmare is een cartoonachtige, handgetekende bullet hell en het is jouw taak om de banaan Doug te helpen over zijn ergste angsten heen te komen door ze tot moes te slaan! Deels is Doug's Nightmare een twin-stick shooter in bovenaanziht en deels een beat 'em up-game waarin je knokt tegen insecten, paddenstoelen, zwevende hersenen en meer! Doug kan slaan wanneer hij zijn wapen kwijt is of allerlei verschillende wapens oppakken om zijn vijanden van zich af te meppen, van slijmspuitpistolen tot knuppels met stekels. Hij kan schoenen, handschoenen, capes, zonnebrillen en allerlei maffe dingen gebruiken voor betere statistieken en een stijlvolle look, zodat hij in het volste vertrouwen de grootste slechteriken aankan! Help jij hem te winnen?