Don Bradman Cricket 17
Don Bradman Cricket 17 brengt een nieuw revolutionair beheersingsysteem dat een van de beste bat-, bowl- en fieldingervaringen biedt zodat je zelfs nog gevarieerder en met meer precisie kunt spelen. Bat als een professional met het nieuwe Helicopter-, Reverse Sweep- en Scoop-schot. Versla je tegenstander door het afwisselen van snelle gooistijlen met Leg-cutters, Off-cutters, Cross-seam, of door een spinbowl zoals Doosra of Flipper. Verbeterde fielding, nu inclusief Slides en Tap Backs binnen de veldgrenzen, plus Relay Throws. Deep Careermodus, die je de keuze geeft tussen een volleerd professioneel of een beginner die zich net bij een cricketclub heeft aangemeld, leidt je internationale team naar de top van de wereldranglijst. Motion-captured eersteklasse cricketspelers, met nu, voor het eerst in elke spelmodus, vrouwelijke cricketspelers. 's Werelds eerste stadion- en logo-ontwerper waarin je aanpassingen kan maken en je gespeelde spel kan delen. Download en speel met duizenden door de community aangemaakte spelers, teams, stadions en logo's.