Dex
Verken, vecht, praat en hack je een weg door een rijke cyberpunkwereld in deze 2D ARPG! Een mysterieuze en wijdverspreide organisatie wil je dood in de futuristische stad Harbor Prime. In dit cyberpunkavontuur geïnspireerd op Blade Runner maak je onverwachte bondgenoten tijdens je zoektocht naar de ondergang van het systeem. Kies je eigen speelstijl: een stille moordenaar, hacker, diplomaat of een eenvoudige revolverheld! Dex is ontworpen als een terugkeer naar eerdere 2D-platformactie en actiegames in combinatie met moderne RPG-elementen, en biedt real-time gevechten, een volwassen verhaallijn en interactieve dialogen. Bepaal de vaardigheden, uitrusting en zelfs augmentaties (implantaten die zorgen voor bovenmenselijke krachten en nieuwe paden openen in de open gamewereld). Dankzij een revolutionaire hacker neem je een duik in cyberspace: overwin virussen en tegenmaatregelen om turrets te deactiveren, apparaten te overbelasten, bedrijfsgegevens te stelen en je vijanden te verlammen!