Desperados III
Desperados III is een verhalend hardcore tactisch sluipspel dat zich afspeelt in het Wilde Westen. In deze langverwachte prequel van de geliefde klassieker Desperados: Wanted Dead or Alive trekt John Cooper samen op met het weggelopen bruidje Kate, de schimmige huurmoordenaar Doc McCoy, de reusachtige stroper Hector en Isabelle, een mysterieuze dame uit New Orleans. Tijdens Coopers missie voor vergiffenis leiden zijn avonturen hem en zijn bende langs plattelandsdorpjes, door moerassen en langs oevers en uiteindelijk naar een dramatische confrontatie zoals ze beschreven worden in Wild West-legenden. Als je wilt slagen, moet je het slim spelen. Een goed plan kan het verschil betekenen tussen overleven en aan de verkeerde kant van een pistool eindigen. Zwerver, revolverheld en natuurlijke leider Cooper kan geruisloos doden met een mes of meerdere schurken uitschakelen met zijn revolvers. Krachtpatser Hector draagt een enorme berenval bij zich en kan de taaiste tegenstanders verslaan met zijn trouwe bijl. Koelbloedige premiejager McCoy werkt graag planmatig en gebruikt lokaas, bedwelmingsgas, gifspuiten en een speciaal pistool voor lange afstanden. Kate kan bijna elke man om de tuin leiden met de juiste outfit en discreet doden met haar verborgen geweer. En dan is er nog die mysterieuze vrouw uit New Orleans, Isabelle... Combineer de speciale vaardigheden van je team om elke pittige uitdaging op jouw manier te overwinnen.