Dentist Bling: Complete Edition
Behandel je patiënten met allerlei gebitsproblemen, van gaatjes tot tandplak, en zie hoe hun glimlach verandert onder jouw deskundige zorg! Voer behandelingen uit onder tijdsdruk en vergeet het comfort van je klanten niet. Als je te lang in tanden boort, is de klant ontevreden over je service! Kenmerken: - voer veel verschillende tandbehandelingen uit - versier de tanden van klanten met fonkelende diamanten of breng een lak aan die de kleur verandert - speel 15 tanden-skins, 11 BLING-skins en 11 stoel-skins vrij en gebruik ze - werk onder tijdsdruk en doe je werk zo goed als je kunt! - verbeter de uitstraling van je kliniek om het gezelliger te maken - koop upgrades zodat je klanten het langer volhouden tijdens tandbehandelingen Trek rotte tanden eruit en vervang ze door glanzend nieuwe. Verander hun vorm in hoektanden of plaats een beugel. Ja dokter, in jouw salon zijn je patiënten GEK op beugels! Vergeet je speciale BLING-diamantbehandeling niet. Dit is tenslotte een luxe tandensalon! Wat je ook doet, BLING, laat ze glimlachen!