Delivery Driver Massacre
Stap in een first-person horrorervaring geïnspireerd op klassieke slasherfilms uit de jaren 80. Een routineklus verandert in een nacht vol terreur terwijl je een griezelig huis in de buitenwijken verkent dat duistere geheimen verbergt. Los puzzels op, vind hulpmiddelen om te ontsnappen en wees een meedogenloze moordenaar te slim af. Korrelige VHS-beelden, een onheilspellende sfeer en schokkende momenten brengen old-school horror op een nieuwe manier tot leven.