Deathbound
Deathbound is een unieke soulslike RPG die zich afspeelt in een harde wereld waar geloof en wetenschap botsen. De verboden stad Akratya is een meedogenloze plek die je in je eentje niet kunt overwinnen. Sluit je aan bij gevallen krijgers die je tijdens je kruistocht tegenkomt en transformeer midden in het gevecht dynamisch tussen verschillende personages dankzij het unieke systeem waarin je een groep vormt van vier helden. De gevallen krijgers zijn individuele personages met hun eigen unieke vaardigheden, vechtstijlen en rijke geschiedenis. Door hun essentie in je op te nemen, neem je de kern van hun bestaan over. Conflicten en synergieën tussen personages hebben een grote invloed op het spel, dus de relaties moeten in balans zijn. Sterke synergieën kunnen buffs opleveren die de ondergang betekenen voor de meedogenloze baas die je met wapens en magie te lijf gaat. Tijdens het gevecht laad je een syncmeter op die door alle personages wordt gedeeld. Wanneer de perfecte kans zich voordoet, zet je je syncmeter in en ontketen je een verwoestende morfaanval met de gebundelde krachten van de verbonden gevallen krijgers. Als je oog in oog staat met de gruwelijke vijand, kan een nauwkeurige morfaanval het verschil betekenen tussen leven en dood. De wereld van Deathbound is met veel zorg ontworpen en geïnspireerd op Brazilië, het thuisland van de ontwikkelaar, met zijn bruisende cultuur vol leven, creativiteit, ritme en een rijke geschiedenis. Van de Afro-Braziliaanse vechtkunst Capoeira tot de meeslepende muziek die door Akratya galmt, de roots van Trialforge Studio zijn terug te vinden in elk aspect van Deathbound.