Death's Door
De zielen van de doden oogsten en op een klok slaan gaat misschien vervelen, maar het is wel eerlijk werk voor een Kraai. De klus wordt interessant als de aan jou toegewezen ziel wordt gestolen en je een wanhopige dief moet volgen in een land waar de dood geen vat op heeft - waar wezens veel langer leven dan de bedoeling is en overlopen van hebzucht en macht.